Monday, July 7, 2008

Buku Cerita


Saya gemar membaca buku cerita saya. Saya amat suka membaca buku cerita yang ditulis oleh seorang penulis yang terkenal iaitu Encik James Lee. Saya mempunyai tiga koleksi buku yang ditulis olehnya. Encik James Lee telah menulis banyak buku dan telah menjual lebih daripada seribu bukunya di dunia ini. Saya suka membaca bukunya kerana jalan ceritanya yang amat menarik dan saya dapat banyak faedah untuk karangan Melayu dan bahasa Inggeris saya. Saya pelajari banyak perkataan yang amat baik untuk fasih dalam perbualan sehari-hari saya. Saya berharap dengan banyak membaca buku, saya boleh mendapat markah yang baik untuk bahasa Melayu dan Inggeris saya. Saya juga berharap sesiapa yang belum pernah membaca buku untu membaca buku sekarang kerana apabila kita membaca buku, kita akan mendapat banyak idea untuk karangan anda.

No comments: